niedziela, 18 września 2011

całkowite festyniarstwo

wieczór ukoronowany został koroną cierniową rejestracji na wf na studiach.

hopsa, wszystko przygotowane, ale nie, jesteśmy w Polszy, gdzie zaawansowane systemy informatyczne są wiedzą tajemną. i od lat usilnie powtarza się nam, że tak ma być i tak będzie. to zmusiło mnie do refleksji nieco autotematycznej - wszystko, co działa, nawet, jeśli nie tak powinno, to póki działa, to zostaje nietknięte, bo po co, skoro działa?

nazwę to prawem Haniego. prawem moim, co wymyśliłem je ja, bo jest moje, bo je wymyśliłem.

kiedyś istniały ambicje, sam się łudzę, że jeszcze jakieś mam. teraz, skoro coś funkcjonuje w kierunku forwardnym (borze, nie ma takiego słowa, a chciałem brzmieć mądrze, więc użyłem własnego anglicyzmu na "do przodu". teraz żałuję, że nie napisałem "strejtfordwardnym", co nie miało by już sensu, ale brzmiało by jeszcze inteligentniej i tak, no wiecie, DOSTOJNIEJ), to nie należy przy tym grzebać. gdzie po drodze zagubiła się chęć udoskonalania rzeczywistości? nie liczę sejmu, bo tam dawno zaginął słuch o możliwości zmiany na lepsze czegokolwiek. ale tak na co dzień. przyjmijmy, że historia serwerów USOSa UW jest parabolą, à la l'évangile, życia codziennego młodych ludzi świata. no i są tacy, co chcieliby na USOS wejść, i tacy, co są USOSem, i się nie puszczają. to znaczy nikogo nie wpuszczają. są też rodzice tych, co są USOSem, i wiedzą, że mogą naprostować swoje niewychowane dzieci, ale nie robią tego, bo dzieci jeszcze nikogo nie zamordowały ani nie okradły.

gdy pisałem te zasrane bzdury, doznałem déjà vu, jakbym kiedyś już coś takiego pieprzył. pisałem już o tym? sam nie wiem. zatraciłem zdolność oceny sytuacji i analizy przeszłych treści swojego bloga. wyciągam więc kartkę, i szybko na niej odnotowuję swoim bazgrołowatym stylem pisma:

hospitalizacja
farmaceutyczna rehabilitacja
jedna o 9, jedna o 13, jedna o 17
i dodatkowa wieczorem

babciu, skąd masz taką dobrą pamięć?
babciu, skąd umiesz grać w szachy?
bo uczyli nas w obozie
dodaj 4, dodaj jeszcze 4.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz